ΟΡΕΙΝΗ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ

Η Ορεινή Ναυπακτία αποτελείται από πολλά και διαφορετικά χωριά. Εγώ έμεινα στην Άνω Χώρα και σε ένα ξενοδοχείο με ξύλινα σπιτάκια πλήρως εναρμονισμένα με το φυσικό περιβάλλον. Η Άνω Χώρα βρίσκεται στη μέση ενός καταπληκτικού δάσους με έλατα και καστανιές που εισχωρούν μέχρι το χωριό. Είναι ένας προορισμός για να χαλαρώσεις και να έρθεις πιο κοντά στη φύση αφού προσφέρει ένα πλήθος από δραστηριότητες όπως ποδηλασία, πεζοπορία, ορειβασία κτλ.

Πηγαίνοντας προς την Ορεινή Ναυπακτία περάσαμε από την τεχνητή λίμνη του Μόρνου η οποία ομορφαίνει το γύρω τοπίο με την γραφικότητά της. Αν και εσύ περάσεις  από εκεί κάνε μια στάση και δεν θα το μετανιώσεις.Φτάνοντας στο ξενοδοχείο και αφού αφήσαμε τα πράγματά μας ξεκινήσαμε την εξερεύνηση της περιοχής. Η μέρα αυτή περιλάμβανε πεζοπορία στο μονοπάτι της Αγίας Παρασκευής. Αφετηρία ήταν ο ξενώνας μας ενώ κατά την διάρκεια της διαδρομής υπήρχαν ταμπελίτσες που δεν σε άφηναν να χαθείς. Η διαδρομή ήταν φανταστική μέσα σε δάσος από έλατα και καστανιές που στο τέλος κατέληγε στο εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής. Εκεί υπήρχε τρεχούμενο νερό και παγκάκια για ξεκούραση.

Την επόμενη μέρα είπαμε να δοκιμάσουμε την τύχη μας με το ποδήλατο. Στόχος μας ήταν να πάμε στο απέναντι βουνό και στο χωριουδάκι που φαινόταν από μακριά. Περάσαμε μέσα από ανηφόρες, κατηφόρες, διαδρομές με άσφαλτο αλλά και χωμάτινες ώσπου φτάσαμε στο χωριό της Κάτω Χώρας. Εκεί υπάρχει η εκκλησία του χωριού, κάποιες λιγοστές ταβέρνες αλλά και μαγαζιά με τοπικά προϊόντα. Επίσης υπάρχει και μια ταμπέλα η οποία σε οδηγεί στον νερόμυλο του χωριού.

Στην επιστροφή μας για Αθήνα κάναμε και μια στάση στο Γαλαξίδι. Ένα πολύ όμορφο παραθαλάσσιο μέρος με άφθονες επιλογές για φαγητό, ποτό, καφέ, γλυκό.

Trip Tip: Μη φύγεις από την Ορεινή Ναυπακτία αν δεν πάρεις γλυκό του κουταλιού κάστανο. Αν και δεν μου αρέσουν καθόλου τα γλυκά του κουταλιού σε αυτό δεν μπορούσα να αντισταθώ.