ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Έχω να σας διηγηθώ για ένα φανταστικό διήμερο που πέρασα στην Ναύπακτο τέλος Ιουλίου. Μιας και είναι πολύ κοντινός από την Αθήνα προορισμός σκεφτήκαμε με τον φίλο μου να το εκμεταλλευτούμε και να την γνωρίσουμε καλύτερα μιας και οι δυο μας την είχαμε ξαναεπισκεφτεί σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Έτσι Σάββατο μεσημεράκι ξεκινήσαμε.
Μην έχοντας την πίεση του χρόνου και μιας και κανένας μας δεν το είχε ξανακάνει αποφασίσαμε να περάσουμε απέναντι με το καραβάκι. Το κόστος του ταξιδιού για 2 επιβάτες και ένα αυτοκίνητο είναι 6,50 ευρώ το μισό δηλαδή από τα διόδια της γέφυρας. Αυτά είναι τα θετικά! Γιατί όπως σε κάθε περίπτωση υπάρχουν και τα αρνητικά. Η όλη διαδικασία (δηλ. φορτοεκφόρτωση του αυτοκινήτου – αναμονή να ξεκινήσει το φέρυ – ταξίδι) διήρκησε περίπου 45’ ενώ με την γέφυρα θα χρειαζόμασταν μόνο 3΄. Δεν την λες και ασήμαντη διαφορά. Ευτυχώς γυρίσαμε από την γέφυρα.
Είχαμε κλείσει δωμάτιο σε ένα χωρίο 8χλμ έξω από την Ναύπακτο, το Μοναστηράκι. Θεωρώ ότι κάναμε την καλύτερη επιλογή! Ούτε να μπλέξουμε στην κίνηση, ούτε να ψάχνουμε πάρκινγκ αλλά ούτε να έχουμε την βαβούρα της Ναυπάκτου. Επιπλέον για να πάμε στην Ναύπακτο χρειαζόμασταν περίπου 10’ λεπτά. Το ξενοδοχείο που μείναμε λεγόταν Αvra Studios και ήταν ένα καθαρό και αξιοπρεπές κατάλυμα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Φτάνοντας λοιπόν στο Μοναστηράκι αποφασίσαμε να πάμε να κάνουμε μια βουτιά στην παραλία του χωριού. Τα νερά ήταν τόσο κρύα που για να βουτήξω το σκέφτηκα αρκετές φορές και τελικά δεν σας κρύβω ότι δεν το τόλμησα. Ο φίλος μου όμως σαν πιο θαρραλέος μπήκε…….και πάγωσε χαχαχααχαχα! Γενικά η παραλία στο Μοναστηράκι δεν λέει και τίποτα αφού σαφώς στην περιοχή υπάρχουν πολύ καλύτερες. Όμως το χωριό είναι καταπληκτικό. Έχει ένα μικρό και γραφικό λιμανάκι με μια ταβέρνα και μια καφετέρια που μπορείς να κάτσεις και να απολαύσεις την θέα! Ευθεία μπροστά είναι το παραθάλασσο με την οργανωμένη παραλία Blue Lake.Το βράδυ για να ικανοποιήσουμε την πείνα μας ξεκινήσαμε για το Ευπάλιο όπου μας είχαν προτείνει την ταβέρνα του χωριού. Φτάνοντας εκεί όμως αποφασίσαμε να προχωρήσουμε ακόμα παραπέρα και ν’ ανέβουμε το βουνό. Να δούμε τι άλλο υπάρχει πιο ψηλά. Ανεβαίνοντας λοιπόν το βουνό φτάσαμε στο χωριό Φιλοθέη. Εκεί η μύτη μας, μας οδήγησε στην πλατεία του χωριού που υπήρχε μια ταβέρνα με ψητά φαγητά και μοσχομύριζε όλο το χωριό! Εκεί λοιπόν στη μέση του πουθενά φάγαμε εκπληκτικά. Τα κρέατα ήταν καλοψημένα και πεντανόστιμα. Οι δε κάτοικοι του χωριού υπερφιλόξενοι. Έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Το βράδυ της ίδιας μέρας συνεχίσαμε για το βραδινό μας ποτό στην πανέμορφη πόλη της Ναυπάκτου. Φωτισμένη δε είναι ακόμα πιο όμορφη. Στον παραλιακό δρόμο είναι τα περισσότερα μαγαζιά. Διάλεξε ένα, πιες το ποτό σου και χάζεψε το λιμανάκι της Ναυπάκτου με το άγαλμα του Θερβάντες.
Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε για μπάνιο και σκεφτήκαμε να επισκεφτούμε την κοντινή παραλία της Χιλιαδούς. Για να φτάσουμε εκεί και για να κάνουμε και την γυμναστική μας το ρίξαμε στο περπάτημα. Περάσαμε πρώτα από την παραλία Blue Lake. Με την ομορφιά της θάλασσας σε πρώτο πλάνο και της λίμνης σε δεύτερο αποτελεί αδιαμφισβήτητα πόλο έλξης όλων των επισκεπτών της περιοχής. Εκεί υπάρχει και ένα πλήρως οργανωμένο beach bar με ξαπλώστρες που μπορείς να απολαύσεις το μπάνιο σου. Συνεχίζοντας το περπάτημα φτάσαμε μετά από λίγο στη Χιλιαδού. Η παραλία αυτή είναι αρκετά μεγάλη με αρκετά beach bars και ξαπλώστρες. Έχει χώρο όμως να στήσεις την δική σου ομπρέλα αν δεν θες να κάτσεις σε κάποιο από αυτά τα μαγαζιά.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας επισκεφτήκαμε το κάστρο της Ναυπάκτου το οποίο βέβαια ήταν κλειστό εκείνη την ώρα. Δεν πτοηθήκαμε όμως αλλά κάτσαμε στην καφετέρια που υπάρχει εκεί. Η θέα από ψηλά είναι μοναδική, με τον Κορινθιακό κόλπο στο πιάτο, την γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και το λιμάνι της πόλης στα πόδια μας.

Καλά να περάσεις και εσύ λοιπόν!!!!!!
Trip Tip 1: Τα δωμάτια μέσα στην Ναύπακτο είναι αρκετά πιο ακριβά από ότι στα γύρω χωριά. Κινήσου έξυπνα και κλείσε δωμάτιο σε ένα από αυτά. Δεν υστερούν σε τίποτα και έχεις και την ηρεμία σου.